Raspberry Pi Webshop › Fora › Generel snak › Annullere ordre hos RS ?
- Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 11 måneder siden af
Michael Gertz.
- ForfatterIndlæg
- 21. september 2012 kl. 21:57 #914
Sputnik
MedlemHej Forum
Er der nogle af jer som har kendskab til/erfaring med hvor lang tid det tager før man får sine penge retur hvis en ordre annulleres hos RS?
Jeg har bestilt en Raspberry Pi + lidt diverse, men er nu blevet træt af at skulle vente uge efter uge efter uge på at der kommer en forsendelse, og påtænker at annullere min ordre.
Hvad leverings tiden iøvrigt fra Farnell ?
- 17. december 2012 kl. 14:58 #2350
Michael Gertz
MedlemVed godt det er en lidt gammel tråd, men hvis de ikke har sendt varen, må de ej heller trække pengene på kortet.
- 17. december 2012 kl. 20:22 #2362
Sputnik
MedlemTak for dit “indspark”. Beløbet blev hævet på min konto, men jeg har endnu ikke fået refunderet det indbetalte beløb. I skrivende stund (17/12-2012) er det mere end 14 arbejdsdage siden jeg anullerede ordren (Og jeg har ikke modtaget bestillingen)
Her er kan det ses at beløbet er blevet hævet på min konto:
Oprettet den 16-11-2012
Bogført den 16-11-2012
Visa/Dankort EUR 67,88 Kurs 753,29 RS COMPONENTS LTD, CORBY
Beløb 511,34 DKK—————-
Her er teksten fra den mail som jeg fik da jeg afbestilte ordren :
“Raspberry Pi Order Cancellation
We are sorry you have decided to cancel your Raspberry Pi order with RS Components & Allied Electronics.
We confirm your cancellation is now underway and refunds will be processed within 14 working days.”————————
Havde jeg på dét tidspunkt vidst at det ville være muligt at bestille hos Raspberrypi.dk så havde jeg ikke bestilt hos RS Components. RS skulle ellers mig bekendt være et seriøst firma, men det virker ikke særlig seriøst at der skal gå så lang tid for at tilbagebetale ens indbetalte penge. Det tog dem kun kort tid at hæve beløbet.
- 18. december 2012 kl. 09:39 #2370
Michael Gertz
MedlemJa det er vel imponerende.
Kan se du har betalt med Visa kort, jeg ville tage fat i banken og bede dem trække pengene tilbage. Det kan de, og det bør de også gøre. Det er din sikkerhed når du handler på nettet at kortet ikke bliver misbrugt og gør det er det banken som står med problemet.
Så få fat i dem.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.