Raspberry Pi Webshop › Fora › Tilbehør › Gertboard
- Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 4 måneder siden af
JKN.
- ForfatterIndlæg
- 11. juni 2012 kl. 20:44 #423
mhn
MedlemHej.
Er der nogen, der ved, hvor man bestiller et Gertboard?
Jeg ved godt, det nok ikke bliver leveret lige med det samme. 🙂
- 12. juni 2012 kl. 08:49 #489
JKN
KeymasterJeg har netop søgt og søgt, men kom desværre ikke frem til et endeligt svar. Dog virker det til, at de var planlagt til at skulle sælges i deres egen shop, http://www.raspberrypi.com
Jeg kan ikke rigtig finde mere om det, men de burde da være i produktion nu?
- 8. september 2012 kl. 13:12 #864
- 7. november 2012 kl. 22:03 #1494
JKN
KeymasterJeg låner lige tråden her. Vil der være interesse for at købe Gertboard i den danske raspberry pi shop her på siden?
- 7. november 2012 kl. 22:40 #1502
mhn
MedlemJeg har ikke fået købt. Jeg skal “lige” finde til til at bruge det. 🙂
Så et kan du sælge.
- 21. november 2012 kl. 10:31 #1602
Michael Klit
MedlemJa JKN der vil være interesse her fra.
- 22. november 2012 kl. 10:45 #1613
JKN
KeymasterJeg arbejder på at få dem hjem, det er dog desværre ikke så nemt – der kommer dog udviklingsprodukter i shoppen snarest.
- 1. december 2012 kl. 00:17 #1846
Stender
MedlemHej Jeppe.
Jeg er interesseret i GertBoard. Mest som færdigsamlet og testet.
Ideen med at købe den rå printplade, hvorefter man selv skal ud og finde komponenter, tror jeg ikke fænger så godt. Samtidig skal man ikke være blind for, at komponenter købt i løssalg hurtigt kan blive en dyr affære. Og så er pålodning af SMD jo lidt vanskeligt (…se omfanget i Gertboard Assembly Manual) – for ikke at tale om fejlfinding af koldlodninger.
Og det viser sig også på nettet, at løsningen nok bliver et færdigsamlet Expansion Board. I lighed med Arduino Boards (som også har A/D konvertere og PulsBreddeModulation).
Jeppe, se om du kan finde en leverandør, der sælger GertBoard færdigsamlet og testet til en rimelig pris. - 9. december 2012 kl. 20:49 #2112
Moeslund
MedlemJeg er også interesseret i GertBoard. Det vil være en fordel hvis produktet er færdigsamlet eller i det mindste et set hvor alle komponenter er inkluderet.
- 23. januar 2013 kl. 21:06 #3037
JKN
KeymasterNu blev det endelig muligt med færdigsamlet Gertboard, som er tilføjet shoppen!
De første sendes i starten af næste uge.
http://raspberrypi.dk/produkt/gertboard-samlet-udvidelsesbraet/
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.