Introducer dig selv

Raspberry Pi Webshop Fora Generel snak Introducer dig selv

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      JKN
      Keymaster

Denne tråd er lavet for at give brugerne mulighed for at lære hinanden at kende. Introducer dig selv kort med navn, beskæftigelse og evt. en kort kommentar om hvorfor du blev interesseret i Raspberry Pi.

JKN
      Keymaster

Så vil jeg starte ud. Mit navn er Jeppe Kollerup, jeg studerer til civilingeniør inden for Elektronik og IT ved Aalborg Universitet og bor derfor også i Nordjylland. I min fritid spiller jeg fodbold, men udover dette går alt min tid på elektronik og it på den ene eller anden måde.

Jeg blev hurtigt forelsket i Raspberry Pi efter at have opdaget projektet gennem en youtube-video. Bare det faktum at der kan sælges en computer til omkring 25 dollar er nok til, at jeg er interesseret. Størrelsen samt funktionaliteten giver geniale muligheder for udvikling. Jeg følger projektet tæt og glæder mig til en aktivitet på denne danske side.

zilveruno
      Medlem

Navnet er Leo, arbejder hos Nordjyske Jernbaner. Bor i Hirtshals. Fritiden går bla. med geocaching.

Hvad jeg lige skal bruge Pi til, tjaa, det ved jeg ikke, den var bare spændende, så mon ikke jeg finder på noget, ellers kan jeg altid hente inspiration her på sitet.

ABB
      Medlem

Jeg hedder Andreas, bor i Aalborg, og studerer sammen med Jeppe også indenfor elektronik & It..
      Interessen for Raspberry Pi skyldes først og fremmest den lave pris for en computer, og dertil alle de muligheder boarded giver. Så den skal bare prøves. Nu venter man blot på boarded lander herhjemme så man kan komme igang med at lege lidt :D

tine
      Medlem

Jeg hedder Tine, er uddannet lærer, men overvejer at læse til datamatiker. Min interesse for rasberry pi handler primært om at kunne formidle programmering til skoleelever. Skal dog lige selv have lidt fundament først.

cludder
      Medlem

Hej
      Jeg hedder Claus Christiansen eller bare Cludder