Raspberry Pi Webshop › Fora › Operativsystemer (OS) › Kloge hoveder til xbmc
- Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 9 måneder siden af
Hr. Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- 22. august 2012 kl. 09:58 #800
Martin R
MedlemMin tanke var at bruge den som mediacenter med afspilningen af film fra en HD i min stationnære computer. Jeg kan sagtens finde netværket samt computeren og den delte mappe og mappen med filmene. Men den kan ikke se filmene? Skal men installere add on før den kan afspille forskellige formater? For så komme vi til mit næste problem det er at jeg kan ikke tilføje add on’s hverken til musik eller video, ville gerne havde nogen youtube osv. ind. Den starter download men bliver aldrig færdig, efter 1,5 time er den nået 1%. Skal lige siges jeg har en 40/40 forbindelse. Har selv en mistanke om at ni. Router laver sjov, men tænker også lidt om min internet udbyder har noget der blokere den lille fyr. Under opstarten skal den jo connecte til xbmc for at hente opdateringer, men det kunne den ikke da jeg havde den direkte i mit fiber udtag på væggen, det virket først da jeg satte min router i mellem. Håber der er nogen der har lidt input, for synes jeg har googlet mig blind, uden at finde nogen der har stødt på mine problemer.
MVH
Martin - 24. august 2012 kl. 15:27 #805
Hr. Pedersen
MedlemHvilken udgave af xbmc bruger du?
Jeg brugte først raspbmc men havde tit problemer med opstarten, siden har jeg brugt openelec som indtil videre har spillet uden problemer. Også med bl.a. youtube add on.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.