Raspberry Pi Webshop › Fora › Projekter › Netflix og andre medier
Tagget: Netflix
- Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 5 måneder siden af
Casper.
- ForfatterIndlæg
- 16. december 2012 kl. 19:19 #2303
lms
MedlemHej
Har lige købt min rpi og vil lige skrive hvad jeg har tænkt mig at bruge den til.
Jeg er ny med hensyn til Linux og håber derfor på lidt hjælp her fra forummet.
Jeg har tænkt mig at skulle bruge maskinen til at afspille netflix og andet netbaserede tv.
På sigt kunne jeg også godt tænke mig at få den til at “spille” sammen med mit IHC anlæg som jeg har i huset, samt et interface til brand- og tyverialarmen.
Men starter lige med at få den til at virken først.
- 17. december 2012 kl. 12:49 #2340
Michael Gertz
MedlemSom det ser ud nu, så får du den ikke til at spille NetFlix da de ikke vil udgive en version som kan købe på Linux. da dette er OpenSource, Dette skyldes at dem som ejer indholdet ikke vil have det ud på platforme som Linux 🙁 Surt.
Men du kan smide XMBC på den, og bruge den som media center.
- 17. december 2012 kl. 14:57 #2349
lms
MedlemJa det er lidt noget møg, men så kan der lægges en android på den.
- 18. december 2012 kl. 09:41 #2371
Michael Gertz
MedlemYeps. men hvordan den vil køre med NetFlix på skal jeg så ikke kunne sige.
- 18. december 2012 kl. 17:02 #2385
Cykelsmeden
MedlemYeps. men hvordan den vil køre med NetFlix på skal jeg så ikke kunne sige.
Heller ikke undertegnede, men jeg installerede raspbmc på under 10 min, uden tastatur og mus, både OS og xbmc opdaterede automatisk. Yderligere ~10 min og jeg havde konfigureret xbmc, og installeret en del, heriblandt Tommy Winthers dr moduler, og den kører perfekt bl.a. bonanza, så Netflix ser jeg ikke som et problem.
//finn - 19. december 2012 kl. 14:48 #2418
Casper
MedlemMen bruger netflix ikke silverligt som afspiller? Det kan da ikke installeres på Linux? Eller hvad?
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.