Raspbmc – 1channel spole problem

Raspberry Pi Webshop Fora Operativsystemer (OS) Raspbmc – 1channel spole problem

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      Kriss3d
      Medlem

Jeg har fået sat min rasp op med raspbmc og installeret 1channel addon. Den afspiller.

Jeg har sat min android telefon op med yatse (da den officielle kommer med sjove java fejl)
      Den kan styre alt men jeg kan ikke få lov til at spole frem i film. Og jeg kan heller ikke få lov til at trække knappen frem til hvor jeg vil se fra. Så jeg har lige så lidt indflydelse på filmen som hvis det var live (jeg kan dog godt starte filmen forfra med stop knappen)

Hvad gør jeg galt ? og hvordan fikser jeg det ? For via en webbrowser kan man jo sagtens både spole og sætte et startpunkt.

Jeg forstår således at du bruger en app. som fjernbetjening?

Det er min oplevelse, at uanset hvilken addon jeg ser video på, er det meget dårligt at spole på Raspberry, i modsætning på mit jailbreakede Atv2.
      Jeg har antaget at det skyldes mindre ram, (og dermed bufferplads)??

//finn

Kriss3d
      Medlem

Ville det hjælpe at sætte clock raten op og skifte halvdelen af de ram til grafikkortet til selve systemet ?

Ville det hjælpe at sætte clock raten op og skifte halvdelen af de ram til grafikkortet til selve systemet ?

Jeg HAR sat gpuram til 128 og har prøvet med 64 uden ændringer
      Klokken er på 950 og kan ikke komme højere uden at raspen bliver ustabil.
      Jeg kan periodevis steppe få sekunder, men aldrig tilnærmelsesvis så flydende som atv.

//finn

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.