- Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 7 måneder siden af .
Viser 3 svartråde
Viser 3 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Raspberry Pi Webshop › Fora › Generel snak › SD Kort ??
Hej
Når man skal ud at købe et SD kort til R-Pi, hvad skal man så vælge for et SD kort, jeg læste at der skulle stå noget om det på en Wiki for RaspberryPi.org men der syns jeg ikke rigtig at kunne finde noget, som for mig er brugbart.
Jeg har kigget på følgende
http://www.amazon.co.uk/Transcend-16GB-SDHC-Class-Memory/dp/B003VNKNEQ/ref=lh_ni_t
Tanker eller ideer er velkomne.
Hygsom
Leo
dx.com kan du få sd kort billigt bestiller selv derfra hele tiden
Kender godt dx.com
Det kort jeg har fundet ved amazon koster 10 pund, hos dx koster det knap 21$, så der er ikke meget at spare ved at vendt op til 6 uger, og med 4 handler hos dx hvor 3 af dem har kostet ekstra(told afgift eller hvad det nu hedder), vil jeg egentlig heller handle ved amazon i England, for så er jeg ude over den ekstra udgift.
Ved dog ikke lige hvorfor jeg er så uheldig at netop mine ting bliver fanget, når så mange andre går fri.
Dx.com er jeg personligt ved at være trætte af. Deres leveringstider bliver længere og længere. Så hvis du har god tid, vælg dx:p.. Jeg vil også anbefale dig blot at tage en søgning på ebay. Der kan sku findes masse vis af sd kort. -selvfølgelig nye!…