Raspberry Pi Webshop › Fora › Generel snak › Stik + mål ?
- Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 5 måneder siden af
Kriss3d.
- ForfatterIndlæg
- 10. december 2012 kl. 10:14 #2121
Kriss3d
MedlemHejsa alle sammen. Så har jeg lige modtaget min kærestes julegave til mig (en “hindbærtærte”) Er hun ikke betænksom ?
Og ja jeg har selv bestilt den men jeg lover at blive overrasket når jeg åbner den igen.Jeg har lagt mærke til at der er to stik på jeg ikke lige har fundet nogen dokumentation på (hvis den er der har jeg ikke lige lagt mærke til den)
Det er to styks fladkabel holdere. Samme type der især findes i bærbare og specielt i netbooks.
Hvad er det for stik ? og hvad bruges de til ?Og så vil jeg spørge om der er nogen steder der har mål til kasser ? Altså højde og placering på de forskellige stik så man selv kan lave sin kasse ?
Eller skal jeg bare gå i gang med et skydelære ?Jeg glæder mig vildt meget til at kunne gå i gang med at bruge den her mellem jul og nytår.
- 13. december 2012 kl. 22:36 #2200
JKN
KeymasterMht. mål kan du kigge på dette link, så du eksempelvis kan printe en skabelon ud med mounting holes osv.
Jeg er ikke helt klar over, hvilke stik, som du omtaler. Hvis det er dem, som jeg tænker på, er det ene lavet til bl.a. det kamera modul, der er på vej. Det andet må jeg være dig svar skyldig 🙂
- 17. december 2012 kl. 14:31 #2347
Kriss3d
MedlemFint tak. Som andre skriver på den engelske side kunne de også godt bruge en fuld tegning. Men jeg ender nok i første omgang med at måtte tage en færdig kasse og få den fræset ud. Jeg starter med enten mælkehvid eller klar akryl da vi har en del af dem liggende i 90 x 90 x 20 mm
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.