Raspberry Pi Webshop › Fora › Forslag/Spørgsmål › XBMC viser intet internet men kan godt updatere
- Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 4 måneder siden af
Glasius.
- ForfatterIndlæg
- 6. november 2013 kl. 11:24 #6558
Glasius
MedlemHej
jeg har nu fået min PI og det køre godt med XBMC men jeg kan ikke instalere nogle add on og den siger at der ikke er internet forbindelse
nogle der har samme problem og måske en løsning
- 10. november 2013 kl. 20:28 #6592
rummenigge
MedlemHej, har samme udfordring. Min viser periodisk at den er på internet og netværk. Kan ikke installere add ons og kan heller ikke tilgå NAS. Er det blot internet du ikke har adgang til el. er det også netværk?
- 11. november 2013 kl. 10:03 #6597
Glasius
Medlemjeg har lavet en fil som er lagt op på RPI med SFTP og den gør at jeg har adgang til alle filer på min nas og andre dele af mit netævrk ( du kan godt få en Guide til hvordan )
jeg kan bare ikke få den til det andet og tænkte om det konen være en driver der skal udateret
men er ikke helt sikker på hvad det er så her ikek gjort noget ved det i nu - 10. januar 2014 kl. 12:48 #7647
hjorken
MedlemHvilken distro køre du XBian, OpenElec, RaspbMC eller Raspbian?
Prøver du at få forbindelse via Ethernet eller wifi? - 10. januar 2014 kl. 13:39 #7650
Glasius
Medlemjeg har prøvet med 2 forskellige (OpenElec, RaspbMC) og kan få OpenElec til at gøre det men ikke den anden
jeg har min tilsluttet via Ethernet kabel ikke wifi
et andet spørgsmål
har i problemer med at jeres fjernbetjening lige pludselig ikke virker ??min har virker med det er holdt op med det efter en opdatering
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.